درباره هواپویا

گروه صنعتی هوا پویا فعالیت خود را از سال 1380 در زمینه هوای فشرده در صنایع مختلف با بهره گیری ازمدیریت و دانش پرسنل مجرب و کارآزموده همچنین تجارب پیشکسوتان این رشته و بهره جستن از آخرین تکنولوژی روز دنیا آغاز و امروز مفتخر است کمپرسورهایی با کیفیت عالی و قیمت مناسب تولید و روانه بازار نماید . گروه صنعتی هواپویا متعهد است با خلاقیت و نوآوری و مطالعه مستمر و پیگیر در زمینه های صنعتی از جمله پیشگامان صنعت کشور باشد.گستره فعالیت ما در پروژه ها و صنایع مختلفی همچون نفت و گاز، پتروشیمی، معادن، فولاد، نساجی، چاپ، غذایی، کشاورزی، دارویی، سیمان، چینی، شیشه، خودرو همچنین بسیاری از صنایع دیگر می باشد.

درباره هواپویا

تیم فروش و تیم فنی هوا پویا با تجربه و سابقه ای درخشان و طولانی در زمینه تولید انواع کمپرسورها، آماده خدمت رسانی، فروش و مشاوره، طراحی و پیاده سازی سیستم های هوای فشرده ، تعمیر و سرویس کمپرسورهای ساخت شرکت و سایر شرکتهای معتبر در صنعت هوای فشرده، تهیه لوازم و سرویس در محل، نصب و راه اندازی محصولات ارائه شده می باشد.

درباره هواپویا

از جمله محصولات هواپویا می توان به کمپرسور های هوای فشرده شامل کمپرسورهای اسکرو که دارای ظرفیتی معادل 500 لیتر در دقیقه الی ظرفیت 35000 لیتر در دقیقه با فشار کارکرد 8 الی 13 بار  و همچنین کمپرسورهای پیستونی که دارای ظرفیت 80 لیتر در دقیقه الی 3000 لیتر در دقیقه با فشار کارکرد 8 الی 12 بار اشاره کرد . کمپرسورهای پیستونی فشار قوی از جمله سایر محصولات هواپویا هستند که دارای ظرفیت از 700 لیتر در دقیقه الی 1500 لیتر در دقیقه با فشار کارکرد 30 الی 40 بار عرضه می شوند.

سایر محصولات هواپویا 

کمپرسور بوستر (بوستر پمپ فشار قوی) 

مخازن تحت فشار هوای فشرده

خشک کننده های تبریدی (درایر) در ظرفیت های مختلف

خشک کننده های جذبی

 فیلترهای تصفیه کننده هوای فشرده

و همچنین سایر تجهیزات هوای فشرده می باشند

درباره هواپویا